Höstjacka?

2009-09-29 @ 13:36:49

Det var den här jackan jag menade Ina! Visst är den fin? Den kommer iallafall från Bikbok och kostar 699 kronor. Om jag inte hade en bra höstjacka från förra året skulle jag definitivt köpa den här...har jag några pengar kvar längre fram i höst kanske jag köper den ändå...

Idag kom min mobil och den ligger just nu på laddning! Provade touchskärmen förut och det gick bra om än lite ovant. Men den är skitsnygg!

Idag har jag varit i Västervik med mamma som ville ha sällskap till läkaren och snart ska jag bege mig till skolan för dagens enda lektion, Naturkunskap. Inte särskilt roligt med andra ord.

Föressten blir det förhoppningsvis studentkryssning för mig och Åse också!

Ha det bra!

 

Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Marika

Tack för sällskapet kram Mamma

2009-09-29 @ 16:01:34
Postat av: Ina

Åh, den ser ju supermysig ut! :) Absolut nåt att kolla in. Tack för tipset sweetie!

2009-09-29 @ 16:02:57
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0