Hoy Hoy!

2009-09-08 @ 09:56:07


Fick bara för mig att skriva några rader, vet inte om vad men iaf ... Vi medianare, förutom Påousis som är sjuk eller lat?! ;), sitter just nu i datasalis och skriver om bland annat kommersiell fotografering.. + att jag är den lilla pluggisen i vårt lilla gäng och därmed har matte c sen ;O jag överlever nog ändå till klockan 2.

Och jag tänkte bara säga till alla berörda att fredagsuppdateringen kommer inom en väldigt, oerhörd, fruktansvärt kort framtid. :) förmodligen, kanske idag?! :)

Nehepp, back to work, jag har skrivit hela ... hm ... 15 rader idag kanske...

Sätt fart Tzetzelia
Bye!


Slänger in en bild på en jätte tzöt pojke tillsammans med en jätte tzöt flicka!


Visst är han verkligen stans tzötaste! :D kanske inte ... :P

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

fin blogg :)

2009-09-22 @ 16:29:01
URL: http://kumpelsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0