Kort, men ändå lång dag i skolan.

2009-09-29 @ 16:15:44Att en lektion kan bli så lång? I och för sig är den 3 timmar lång men ändå... Det känns som om den aldrig ska ta slut. Vi skrev i alla fall Offerter idag till vårt kommande fotoprojekt. Jag har kommit fram till ungefär hur jag vill ha det. Min låtsaskund är tidningen SOLO och jag ska göra deras modesidor. Therese ska vara min modell och vi ska fota när vi är i Stockholm. Jag vill ha lite cool statsmiljö. Antingen Gamla Stan eller nåt riktigt betongigt område. Vad tror ni om det? Ge mig tips!

Efter den långkorta skoldagen gick jag till Körskolan och klarade av B och C-fasen, ändrade om lite körlektionstider och sen gick jag en sväng på stan. Är ju rätt sugen på att köpa en skinnjacka på Cubus, men jag skippar nog det. Vintern är snart här och det är bättre att investera i en mysig vinterjacka. Nu är jag hemma och har prcis smällt i mig ett kokt ägg och kikar på Top Model Australien.

Ha en fin solig tisdag! Imorn är jag ledig, tjoho!

Puss,
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0