Kos dag 3: Min födelsedag

2009-09-06 @ 08:33:01

Jaja, jag vet. Skulle ha skrivit detta inlägg i fredags men vi har haft så fullt upp så det kommer nu istället.

Efter en galen och helt underbar natt med ett antal ja må hon leva och glädjetårar så vaknade vi upp till ännu en molnfri och stekig dag. Vi tog oss lite sovmorgon och gick sedan ner till hotellets pool och la oss tillrätta. Vi pratade om gårdagen, svalkade oss i poolen, låg i sköna ringar och levde livet helt enkelt. Vissa av oss skrev även vykort hem till våra nära och kära. Vissa kom fram till Sverige, och vissa försvann någonstans på vägen...


På väg ner mot poolen.









När vi kände att vi fått nog av solen så duschade vi av oss och gick in till Kos stad för lite shopping. Fanns väldigt många affärer att välja bland men utbudet i alla var detsamma. För min del blev det inte så mycket köpt. Men något vi köpte allihopa var likadana armband, som härmed är våra vänskapsband. Roligt att ha och kul att ha köpt dom på Kos där vi hade det underbart. När vi sett samma smycken och handdukar överallt så tröttnade vi och köpte upp oss på ett barinnehåll och drog hem istället. Där började fixandet inför kvällen och så blev det lite födelsedagsfirande med bara oss inbjudna.


Vid Kos hamn.




Våra vänskapsband.

Sen fortsätter det. Dag blev till kväll, kväll blev till natt och vi dansade tills vi stupade, ungefär. Jag tycker att det är så svårt att beskriva det och om jag skulle försöka skulle det ändå inte visa hur det egentligen var, så jag förklarar i bilder istället.


Provade världens godaste cider för första gången.


Cicci lyckades välta en hel del saker denna vecka. Denna kväll en flaska.


Födelsedagsmiddag


Ägaren bjöd på kaka och jag var glad.


Det var jultema på West.




Dri(n)ckpaus.



Denna bild får avsluta denna dag. Min 18-årsdag. Något jag aldrig i hela mitt liv kommer glömma.

Resa i Världen Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh!! Mysigt! Vem gör fredagen?

2009-09-06 @ 13:50:35
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0