Lite klagomål

2009-09-07 @ 21:30:50

Innebandyträningen gick helt okej. Vi var dock bara åtta stycken med tränarna vilken var lite tråkigt. Dessutom är det lite dumt att det är så många olika åldrar. Men så blir det när det inte finns något 16 års lag. Fast å andra sidan skulle väl de inte få ihop lag annars. Jag tyckte det var ganska roligt i alla fall, men jag skulle uppskatta ett mer seriöst lag. Jag tycker att innebandy är riktigt riktigt roligt, men ser det ut som det gör nu, blir det nog inget för min del. Mariannelund har iof ett bra och seriöst lag, men jag tycker det är lite långt att pendla. Jag får se hur det blir.

Vi körde i alla fall en hel del styrka på träningen. Det känns som jag inte har tränat på evigheter. Fast jag har ju varit sjuk precis vilket gör det lite tyngre, men jag har inte jättebra kondition och har blivit ganska klen. Men jag lovar att jag kommer ha träningsvärk imorgon. Men det är då man vet att träningen ger något.

Förra gången hade det tydligen varit folk som aldrig spelat innebandy innan. En riktigt oseriös och träning. Vibk hade tydligen sagt att vem som helst fick komma och då blir det så.

Det är även synd att medlemsavgiften är så dyr. För några år sedan när jag spelade låg den på ca 1000 kr vilket jag tycker är dyrt. Nu när det inte är ett seriöst lag känns det ännu dyrare. Det återstår alltså att se hur jag kommer att göra.

/ Åse

Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0