Lycko mig!

2009-09-30 @ 19:47:13Idag hittade jag en kanonbra sida med hårprodukter, plattänger och parfymer. Ja de har lite allt möjligt, även tips för hur du sköter ditt hår. Verkar hur bra som helst och de har mitt schampo och balsam i kampanjpris och det är de stora flaskorna jag pratar om!!
Jag är som beroende av mitt nya schampo/balsam från L'Oreal, håret blir stark och friskt och jag känner verkligen skillnad. Tyvärr har mitt schampo/balsam varit slut ett tag och det känns. Så nu har jag beställt det från Lyko.se och har jag tur kommer mina varor imorgon redan!

Jag betalar bara 359 kronor för schampo & balsam 500ml och eftersom jag handlar för över 300kr betalar jag ingen frakt! Kanoners! Jag kommer nog fortsätta att beställa grejer från Lyko.se för de har alla bra märken till riktigt bra pris!

//Therese
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0