Måndag = Media-dag

2009-09-28 @ 18:26:45Ännu en måndag och så väl media-dag är över. Vi börjar verkligen komma någonstans på vår nya webb-tidning. Det går sakta men säkert framåt. Vi har pratat om ledord och innehåll, en person som hette Mats Konrad kom även och berättade att han ska starta en ny tidning och vill att vi ska vara med och skriva i den! Super roligt tycker jag! Kunna synas på lite andra ställen än bara i vår lilla skoltidning Frizon.

Praktikplatsen är fortfarande inte fixad och lite smått panik ligger över mig. Något måste jag väl hitta, får ta tag i det igen, imorgon.

Ikväll ska jag, mamma och min brors fru till Materialmännen för tjejkväll. Så det blir en äkta TJEJ-kväll för oss. Vet inte riktigt vad det kommer innebära men det blir fixa och tävlingar och lite sånt.

//Therese
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0