Mina vinterskor

2009-09-23 @ 17:01:07Felle ville så gärna se mina nya vinterskor så ni får se en bild. Detta är faktiskt första gången på MÅNGA år jag kommer att ha vinterskor. Jag har gått runt i mina tygskor året om och frusit tårna av mig. Men har aldrig hittat några som jag tyckt om. Det är ett par fodrade svarta, stövlar, troligen lite hala för de är ganska platta. Ser ut som helt vanliga stövlar så det är inte så mycket unikt med dem.




Har förresten varit iväg och spelat skol DM i Västervik hela dagen. Skulle egentligen bara haft en lektionen idag men jag fick offra mig. Det var sådär roligt tyckte jag. Vi hade betydligt mycket sämre lag i år än förra året och vi var inte särskilt bra. Vi kom inte sist i alla fall det var ju skönt. Men nu är jag ganska trött så jag funderar på att gå och vila med en stund. Men skulle egentligen behöva plugga lite. Jag känner mig redan skoltrött, vilket känns ganska jobbigt eftersom det är långt kvar. Vad kan man göra för att få lite motivation?

/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Supersnygga tycker jag!

2009-09-23 @ 17:31:06
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: sandra

fin header :)

2009-09-23 @ 21:41:05
URL: http://zandrass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0