Studentkryssning 2010!

2009-09-28 @ 16:18:36Okej. Med snabba steg känner jag nu att vi närmar oss friheten. Idag fick vi Medianer besked om att i morgon, senast, måste vi beställa studentkryssningen! Är det inte helt sjukt? Snart tar vi studenten! Det finns inte en tvekan om att jag ska med. Det kommer garanterat vara värt tusenlappen/arna. Webbsidan ville tydlinge inte vara med i mitt inlägg så sök på funcruises så får ni se vad jag hetsar om.



!Adios mis amigos y amigas!

/Paulina

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

ÅH jag vill också åka! Det stod inget på sidan om sista anmälningsdag, men sa era lärare imorgon! Ska man boka var och en för sig eller hela klassen tillsammans? Känner mig lite osäker på om hela klassen vill åka.. :)

2009-09-28 @ 17:51:10
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Jakob A

Svar: Okej, nu blir jag förvirrad? :S Ehm, hur kom han att prata om mig och vad hette han? Haha!

2009-09-28 @ 18:04:16
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0