Studentkryssning, ja tack!

2009-09-29 @ 17:17:38Trots att jag läste bloggen senast i måndags känner jag att jag har missat väldigt mycket. Det verkar ha hänt mycket i era liv sen dess :)

Igår hade jag inte tid att sätta mig vid datorn. Städade rummet när jag kom hem och sen åkte jag till Mariannelund och spelade innebandy. Vi spelade nämligen träningsmatch mot herrarna, min pojkvän Johan och hans lag. Ja man skulle väl kunna säga att vi blev totalt utklassade. Men vad förväntar man sig egentligen. Vi gick inte igång någon vidare spel utan det kändes mest som vi jagade boll. Blev nedputtad några gånger och har fått ett blåmärke på benet av Johan, snäll pojkvän jag har va? :P hihi. De var lite bussiga mot oss så vi fick leda med 5-0 från början. Dessutom fick vi fem straffar, trots att det inte skulle spela någon större roll, men det är bra träning. Jag tror jag har bestämt mig för att spela innebandy i Mariannelunds damlag i år. Än så länge tycker jag att det har varit riktigt roligt, ännu bättre bli det väl när man lär känna alla och så med. Känns fortfarande lite stelt på den fronten.

Idag har varit en kort dag i skolan. Jag har haft en lektion idag, som började vid tjugo över två. Trots det kändes det väldigt segt. Gick bara och väntade på lektionen hela dagen. Hade varit mycket bättre om det var första lektionen. Var och fikade med Sarah P innan. Det var trevligt. Har inte träffats på evigheter, förutom harrys sist.

JAG HOPPAS ATT VI FÅR ÅKA PÅ STUDENTKRYSSNINGEN VI MED JU FELLE. Har du fått svar av Sofie?

/ Åse

Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ingen studentkryssning för oss....

2009-09-29 @ 22:20:28
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0