Studiedag

2009-09-15 @ 18:52:50

Så där ja. Då har jag anmält mig till Högskoleprovet den 24 oktober. Kommer göra provet i Stockholm då jag är där just då. Känner på mig att det kommer bli supersvårt, men desto större anledning att göra det redan nu så att man kan göra om det igen innan man ska söka högskola.

Idag har vi haft studiedag och den enda gången jag har satt mina fötter utanför huset var när jag drog till körskolan för lite plugg med Lell. Annars har jag bara legat inne och slöat. Är så himla trött, konstigt nog. Trycker faktiskt i mig massa vitaminer och Rosenrot, men det funkar la inte då. En hederlig promenad kanske är det som verkligen funkar. Så jag och mamma ska ge oss ut i det sista av dagens höstsol och gå en liten sväng innan allt bra på tv börjar!

Fick förövrigt ett sms av Gina Tricot att mitt paket har anlänt, till Stockholm då eftersom att de inte skickar hit till lilla futtiga Vimmerby. Tänkte att Elias kunde hämta ut det och ta med det på fredag men sen kom jag på att man måste visa upp leg och grejer, hmm. Hoppas det funkar ändå, hans moster jobbar ju på uthämtningsstället så det löser sig nog.

  

Här är lite av det jag beställde. Bra basplagg inför hösten!

Imorn drar vi till Orskarshamn för lite bad!

Ha en bra tisdagskväll!

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0