Tack Spotify och Lars Winnerbäck!

2009-09-21 @ 17:05:46

Just nu sitter jag och lyssnar på Lasses nya album. Skulle fått hem boxen i fredags, men den är försenad. Vet inte när den kommer, men snart hoppas jag?! Men tack vare Spotify kan jag ju ändå lyssna på skivan. Trots att jag hört hans låtar miljarder gånger ryser jag lika mycket varje gång jag hör hans röst på nytt. Och texterna går lika hårt in i mitt hjärta som de alltid har gjort. Jag förstår inte hur han gör det. Ibland känns det som att han är i mitt huvud och sjunger sånger om mina tankar. Och han gör det så vackert. Världens enklaste ord gör han till det finaste och underbaraste jag hört. Och har jag inte tröttnat efter 13 skivor, 2 live-dvd:er och en sångbok, kommer jag nog aldrig tröttna på Lars Winnerbäck. Han känner mig vid det här laget. Och jag känner honom.




Lell & Lasse Permalink


Kommentarer
Postat av: saran

haha, skriver under på det där jag också. mitt i prick :)

2009-09-24 @ 00:05:18
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0