Årets fotbollsmatch i Milano

2009-09-16 @ 20:13:36

Åh, vad jag hatar Viasat. Dom vet verkligen inte hur man skaffar tittare. För det första så visar man Barcelonas matcher på kanaler som majoriteten av landets invånare har och för det andra så visar man Barcelonas matcher på kanaler som majoriteten av landets invånare har. Till exempel TV3 eller TV6. INTE Viasat Motor, Fotboll eller nåt annat som jag ärligt talat inte känner en enda som har. Igår spelade Manchester United mot nåt jävla soppigt turklag och DEN visade de på 6:an. Men inte när det är årets match i Champions League mellan FC Barcelona och Inter. Det fattar ju faktiskt vem som helst. Om jag har tur kan jag se den på nån taskig internetsida med dålig kvalité och tyska kommentatorer. Om jag har tur.
Hur det än blir, så är det dessa underbara fotbollsvirtuoser som klockan 20:45 och nittio minuter framåt ska vinna mot FC Internationale.



Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emil

Hoppas du kunde se den, var trots allt en underhållande match trots resultatet. Det som saknadess var ett segermål av Zlatan. Barca var ju helt överlägsna.

2009-09-17 @ 01:12:50
URL: http://extremtintressant.blogg.se/
Postat av: D

vem älskar inte barcelona :D hihi..

2009-09-17 @ 09:35:28
URL: http://dde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0