Visst är sex and the city sjukt bra? :D

2009-09-14 @ 15:50:08Sitter och kollar på Sex and the city avsnitt igen. Jag tror knappast att man kan tröttna på dem. Finns så många avsnitt att man nästan glömmer bort det.

Skolan idag har gått ganska snabbt. Skulle egentligen inte ha kommit hem så tidigt men det var idrott och hälsa B sista lektionen och jag har ont i halsen så jag skippade den. Denna vecka kommer gå oerhört snabbt och det känns kanon. Imorgon är det studiedag, onsdag tre lektioner, torsdag vanlig dag och fredag invigning på gymnasiet.

Idag ska jag väl inte göra något speciellt. Hade tänkt att plugga lite, men hur det blir med det återstår att se. Senare kommer Johan hit :D

/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0