Wake me up when September ends

2009-09-09 @ 20:42:46

Ibland undrar jag om jag går i skolan eller inte. Efter en ganska långsam huvudräkning kom jag fram till att jag varit i skolan totalt cirka 8 timmar på tre dagar. Det är en liten skillnad från förra läsåret när vi var i skolan 8 timmar om dagen 5 dagar i veckan. Men jag ska inte klaga, jag bara konstaterar det. Idag när vi så glatt slutade vid halv 12 tog vi en sväng till Yxen och feskade. Och fesk feck vi! Det var väldigt roligt, annorlunda, slemmigt, mysigt, fikigt och feskigt. Nu sitter jag och är väldigt medveten om min kropp och dess delar tack vare min enorma träningsvärk. Nacke, armar, mage, axlar, ljumskar, framsida lår, baksida lår, vader, benhinnor och skinkor. Skönt men smärtsamt. Nu ska jag kolla på Kroatien-England, som förhoppningsvis spelar en aning bättre fotboll än vad Sverige gör.

En random bild på det. NY TÄVLING: GISSA VEM DET ÄR!?



Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0