Blodigt, köttigt och smaskigt!

2010-04-19 @ 20:13:51

Jahopp, vart ska jag börja.
Nu är jag utan visdomstand och det är förjäkla obehagligt. Jag vågar knappt känna efter, jag vet att de sitter en tråd där och att det är lite blodigt och köttigt! :D ååhh, jag får såna konstiga illamåendespykänslor när jag tänker på det, lite halvt vek som jag är!

Opererade bort den utan problem, lite äckligt men okej. Fick instruktioner - inte äta på 3-4 h, och det är endast flytande som gäller ett par dagar, sedan mosaktig mat.
Hur gick det då?
Jag fick ett svimanfall för att jag inte hade något i magen, fick i mig en varma koppen, mådde lite bättre, svimanfall igen, åkte hem från västervik, mamma fick komma och hämta mig eftersom jag inte lyckades ta mig på bussen, så jag sov i Karros lägenhet under tiden, varma koppen dags igen, sov igen, vaknade, tv, nyponsoppa med glass, mer nyponsoppa med glass, tv och nu dator!

Just nu vet jag inte om jag går till skolan imorrn, känner mig helt utmattad och jag som annars äter något hela tiden får snällt bara kika på allt gott i kylen och jag är så hungrig så jag vet inte vart jag tar vägen!

Kan livet bli bättre? :D:D


Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

nej tzetze, usch vad hemskt... tänkte på dig hela dagen idag... hoppas det blir bra så fort som möjligt!!

2010-04-19 @ 20:43:37
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0