Ett inlägg om dans

2010-04-20 @ 19:03:37
  1. Vals och alllt annat som tillhör balen
  2. 15-16 år Streetdance
  3. Basic Beats
  4. Dansshowen
  5. Ledardansen
  6. 2 st estetisk verksamhetsdanser
  7. "Feminine vibe"
  8. Jazzdans fr. 16 år

Dessa danser är lagrade i mitt huvud för tillfället. Fattar egentligen inte hur det funkar. Jag trodde inte att jag skulle gå från att inte alls dansa i ettan på gymnasiet till att leva för det i trean. Kommer verkligen sakna det sen efter den 9 maj ... från varje dag till aldrig mer, i princip.

För att fortsätta på dansspåret har jag precis kommit hem från balträningen med min kära Viktor kallay. Det går bra för oss, trots längskillnaden. Sen när klackarna åker på ska det nog ordna till sig ännu mer! Innan balträningen lärde jag för första gången en 10-årig kille en dans. Isak heter han och ska vara med i vår Dansshow den 1 och 2 maj, hoppas vi! Han lärde sig fortare än jag tänkt och vi hade väldigt roligt! :) Vore kul att ha en mindre grupp också.

En sista sak som berör dans, På lördag ska jag och Johanna beskåda BOUNCE i Globen, jag är laddad. Skulle bara säga det. Ha det fint!




Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Holmberg

Underbart med dans :) Jag är så glad du började med det, duktiga du! Jag längtar massor till att få se er show, och så vår show också såklart...! Så snyggt foto på Basic Beats, får jag kopiera det?

Kanske din väninna Linnea Ericsson vill fota vår show den 9 Maj, vad skulle hon ta för det? Längtar efter lite schyssta dansbilder i "rörelse" som vi kan förstora upp och sätta som tavlor i danslokalen.. :)



Lycka till dessa veckor!

KRAM från Ann-Sofie, Aktiv Ungdom!



ps, så fin blogg och härlig ide´att skriva med gänget liksom :)

2010-04-20 @ 20:09:23
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0