Fy

2010-04-14 @ 21:06:09

Idag har jag haft en sån där fy-fan-vad-allt-ska-gå-åt-h*lvete-dag. Den började så bra med att jag glömde mobilen i all stress. Visst, ingen stor sak egentligen men när man har planer för hela dagen är det irriterande att inte kunna nås och nå någon. Efter det gick det bara utför ... Fram till att jag kom tilll den gråa, men ack så underbara, danslokalen. Ibland vet jag absolut varför jag dansar varje dag, idag visste jag det ännu mer. Och nu blev jag biten av en mygga ...? Hm. Sängen nästa. Projektarbetet har tagit kol på mig idag så godnatt! Förresten Linnea så är jag inte alls avundsjuk på dig idag. Inte alls.  


Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

s****

2010-04-14 @ 21:25:16
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0