Happiness a la mode

2010-04-27 @ 20:36:35

Solen skiner. Vinden är varm. Världens bästa mamma köpte ett linne till mig idag. Världens bästa Julia kommer förhoppningsvis hem i helgen. Jag är ledig imorgon och ska lyssna på Johnossi hela dagen och spela match på kvällen. Frizon är klar på torsdag. Det är Valborg på fredag och resten av helgen ska jag leka dansare. Livet är allmänt underbart och det enda som är jobbigt är projektarbetsrapporten, svenska-föredraget, engelska-föredraget och den helvetiska boken 1984. Men jag tror att jag ska kunna klara det också och om sex veckor ta studenten med jävligt gott samvete. Hej så mycket!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0