Högprov!

2010-04-10 @ 18:21:05Tjoho gott folk!

Nu har jag plågat mig igenom högskoleprovet, men ärligt talat trodde jag att det skulle vara värre, att jag skulle vara helt död nu och att jag skylle spy på min bänk framåt slutet ... Alltså visst det var ju inte som att jag satt och skrattade och inte ville gå därifrån för att det var så kul och spännande, men ändå!!

Måste säga att jag har nog aldrig chansat så vilt på ett prov innan och aldrig kännt mig så himlans lost, MEN nu när jag rättade hade det faktiskt gått ganska bra iaf, däremot har jag typ alla fel i slutet på vissa delar, kanske beror det på att jag är lite seg och därmed bara måste kryssa lite innan tiden gick ut.
Mattestatistiken kan vi ju dock räkna bort från det där med att det gick ganska bra, för den delen bryr vi oss inte ens om tycker jag.

Typiskt bara att den del som gick bäst av de två likadana delarna är den som inte räknas med i resultatet, den är bara en statistikundersökning.

Men som sagt jag har överlevt dagen och är faktiskt inte helt död ännu ;O

Nehepp, dags för käk, det blir Betty-Scabetty och köttfärssås :D:D

Hey svey!
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0