Inflyttningsfest

2010-04-23 @ 21:28:34



Ikväll ska Marina den fina ha inflyttningsfest i sin alldeles egna lägenhet. Ina, Cissi och
jag är redo, nästan, för att storma stället och försöka ha så kul det går efter denna
utmattande vecka. Känner mig redan vinögd av trötthet, så vi får se hur kvällen slutar.
Det blir nog ingen sån där fest vi hade förra helgen, med vinögdhet utan trötthet. Idag ska vi
vara snäppet mer civiliserade för imorgon blir det ju Stockholm hela dagen.


Ha en bra kväll alla mina små vänner. Sen vill jag hälsa till min älskade S****-lover Linnea också.


Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

hon hälsar tillbaka! och s****en också ;)

2010-04-23 @ 21:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0