Roscoe, Roscoe, everything is beautiful to me baby

2010-04-21 @ 21:53:48Haj! Inatt drömde jag att jag skulle åka med festivalbussen och fråga mig verkligen inte varför. När jag vaknade trodde jag att jag var i en mardröm, när jag såg snö ute. Vidrigt är ordet. Sedan väntade en hemskt lång naturlektion fylld med a:n, A:n och Aa:n. Efter det iakttog jag Ina och Cicci när de bakade, sedan när de fotade det de bakade, kollade på bilderna som de fotade på det de bakade, allt för att få äta av det de bakade. Chokladpaj blev det och gött var det och illa mådde jag. När jag kom hem lyckades jag ändå mosa i mig lite pannkakor. Idag har jag också blivit bjuden på bal i Hultsfred av världens sötaste kille, men helvete, rent ut sagt, att det var exakt samma dag som Johnossi i Lund. Apropå, Johnossi. Deras underbart grymma och nya album kommer om exakt en vecka. Tack vare Premium-Paulina har jag nu kunnat lyssna på det lite mer ordentligt, än i en livevideo. Tre veckor kvar. Sjukt! Nu ska jag se ett (eller två, eller tre, beroende på hur mycket 1984 lockar...) Family Guy-avsnitt. Imorgon är det torsdag och sedan är det helg, vilket ska bli jävligt gutt, för då är det Monark X, De lyckliga kompisarna och mys och match och massa annat. Hewwråhh!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0