Angelica Boberg och Almoradi, snart kommer vi!

2010-08-17 @ 09:47:28

bild 1: från Adinas Facebook på Angelica och hennes kille

bild 2: google

 

Igår bokade vi flygstolar till min kusin i Spanien! Vi åker den 1 september och kommer hem den 8 och det ska bli grymt roligt att se henne igen! Hon och hennes pojkvän hälsade på oss i Sverige i somras men nu är det vår tur!

 

Det är jag, Therese och Åse som tar vårt pick och pack (eller nja.. vi åker enbart med handbagage..) och drar till Spanien i en vecka. Jag hade gärna sett att hela Sum7 följde med såklart, men det går inte då vi måste få plats i en bil och få plats i huset och sådant. Tyvärr är det så, men de löste ju det med en egen Spanien-resa till Barcelona. =)

 

Men det kommer hursomhelst bli hur kul som helst att träffa min kusin igen! Längtar!

 

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0