Det var så gott att jag åt lite av tallriken

2010-08-02 @ 15:33:27



Precis som Paulina, har jag nu återvänt till verkligheten. Camp Megagutt, spelningar fulla av dans, skrik och lycka, kalla och blöta nätter, kramp i magen av skratt, bakfyllor av för mycket öl, Orgeltariska aftnar, ölspel med essosiationer, frossande i langos och mycket mycker mer är numera historia. En historia som nästan var för bra för att vara sann. Mer bilder kommer att komma, jag lovar.

Efter att ha sovit cirka tretton timmar inatt, känner jag mig ganska återhämtad. Lite hes, lite snorig och lite sentimental bara. Emmaboda-spellistan har bytts ut mot Way out west-listan. Den kommer i sin tur om två veckor att bytas ut mot Malmöfestivalen-listan, då jag idag bokade tågbiljetter till Eslöv och världens bästa Julia. Vi ska på grisfest och gå på festival i en vecka.

Så trots att Emmaboda är slut, har jag ingen ångest. Det var en jävligt bra festival, men nu är den slut och fler jävigt bra saker väntar. Nu ska jag äta tacos till exempel. Puss och hej.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0