Ett år sedan?

2010-08-18 @ 22:20:12Fick ett sms av Paulina förut idag om att det var exakt ett år sedan vi åkte på vår första utomlandsresa helt ensamma. Det är helt ofattbart vad tiden har gått snabbt sedan dess. Det känns som det var igår.

Jag tycker att det är svårt att sätta fingret på vilket det bästa minnet från Kos är, men jag precis som flera av de andra tycker att badbåten var oförglömlig och helt underbar. Men jag tror nästan att det starkaste minnet faktiskt är från första kvällen när vi tänkte dricka lite drinkar på Happy Hour ta 2 betala för 1 på Four Roses. Tröga som vi var så trodde vi att vi kunde blanda två olika drinkar och få den billigaste gratis, men icke sa Nicke. Det slutade med att jag själv satt med fyra drinkar framför mig som skulle hinnas drickas upp innan grillfesten som väntade och totalt satt vi där med 16 drinkar har jag för mig och det var bara sex av oss som hade beställt. Lite snopna vi blev när drinkarna kom in en efter en. Men det kanske var det som gjorde att kvällen blev så perfekt som den blev?




/ Åse



Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0