Flygande pommes

2010-08-18 @ 18:27:06Mitt minne är också från fredagen, badbåten var underbar. Men mitt minne handlar om det som hände senare samma dag eller det var mer kväll/natt. När vi var på Kos hade vi en tendes att äta väldigt sena middagar och dricka alkoholen innan maten.

Mitt minne är en middag på en restaurang, jag åt min allra första mossaka. Ina och jag kastade pommes på varandra, katterna tog det som hamnade på marken. Minnet tjärvar lite från denna kväll, men efter att ha sett lite bilder och en och annan film vet vi (exakt) vad vi gjorde. Åse höll tal, jag lärde mig ord på grekiska, cicci "raggade" på nån grek en bit bort, alla drack stor öl och Felle drack liten öl. I min öl var det mat, i Åses mat var det öl. Har för mig det var denna kväll Linnea utförde sitt uppdrag också. Inga ord kan beskriva den här skumma kvällen/natten men det var den roligaste middagen jag någonsin kommer att vara med om. Skål för oss för vi var på KOS!

Filmer från denna dag är så gott som förbjudna och jag förstår inte varför så många av korten var suddiga?
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0