Malmöfestivalen lördag

2010-08-22 @ 19:56:01Igår tog jag mig en liten tripp på egen hand till Malmö. Linnea och Julia stack på Grisfest och grisade lite med massa folk. Jag ville hellre se Eric x3, EMD, maskinen, familjen och shout out louds. Var ensam en väldig massa timmar men fick sedan sällskap av Felle, Therese, Richard mfl. Lite fest i en fin lägenhet i närheten av området och sedan en massa hoppelihopp och skrikeliskrik till familjen, som för övrigt var helt fantastiska! Bilder från min dag kommer här


















Det var min lördagskväll. Hoppas ni andra hade en lika rolig en. Ikväll är jag hemma ensam hos Julia. Film, varma mackor och lite handlande och ladda inför morgondagen istället. Bara en vecka kvar nu ... Ha det gött!

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0