Vi borde inte sitta här och dricka öl varenda kväll. Vi borde göra nånting bra, men det är ingen som har lust.

2010-08-17 @ 21:23:30Vår blogg verkar vara lite smått döende och det är ju lite tråkigt. Den enda jag ser om dagarna är Paulina och de andra vet jag knappt vad de gör. Vi får nog bättra oss lite om vi ska kunna hålla koll på varandra resten av livet. Det är typ nu det börjar förresten, livet. Nu börjar alla försvinna, på ett eller annat sätt. Sorgligt, sjukt och konstigt. Jag har varit ledig i två dagar nu och förut fick jag lite smått panik över hur fruktansvärt uttråkad jag har varit vissa stunder. Tänk om jag inte får jobba så mycket i höst, vad fan ska jag göra då. Jag vill inte vara hemma och gå mellan tvn och datorn. Jag har inte råd att resa. Jag kan inte söka mer jobb än vad jag gör. Drar Paulina till Spanien blir jag nästan helt ensam och då blir det ännu tråkigare. Jag hoppas att jag kommer på något att underhålla mig med innan tristessen dödar mig och att några vänner är kvar att umgås med.

Idag har jag i alla fall sysselsatt mig med att sova, läsa om roliga saker man kan göra i Barcelona med Paulina, äta, springa, äta igen, titta tio minuter på Allsång på Skansen och sedan äta lite till. Nu ska jag packa lite och antagligen titta på Family Guy tills jag somnar. Haj haj.


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0