You say France and I whistle

2010-08-05 @ 21:20:47För er som alltid har undrat - här kommer en lista på tvångstankar jag har insett att jag har!

- När jag cyklar måste jag alltid cykla mitt allra snabbaste, jag kan oavsett vad inte cykla sakta.

- Jag måste märka ord. Jag hatar det själv och är medveten om att det är fruktansvärt irriterande. Men när jag hör eller ser något som är fel, måste jag säga det rätta. Dock försöker jag jobba bort den tvångstanken..

- När jag avslutar en mening med "samma sak", måste jag sjunga de två orden  från låten "Samma sak" av Monark X efteråt. Passar sig inte riktigt situationen för att utbrista det måste jag ändå tänka "samma sak" i huvudet.

- När jag ska sova måste jag kissa det sista jag gör innan jag lägger mig i sängen. Kissar jag och sedan gör något annat i en stund måste jag kissa igen innan jag lägger mig, även om jag inte är kissnödig. Kissar jag inte inbillar jag mig så småningom att jag är kissnödig och då måste jag ändå gå upp och kissa.

Och appropå ingenting alls. JAG ÄR SUGEN PÅ FESTIVALMAT!! Helst i Emmaboda..


Bilder från Paulina Olefors och Tommy Tambour.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0