julpyssel, paketinslagning, lack, röda sidenband, julgodisbak och julstämning

2010-12-23 @ 15:10:23Jag tänkte passa på att hälsa SumSeven, våra bloggläsare och alla andra en god jul med lite juliga bilder jag har tagit.


Min pyttelilla adventsljusstake från Lagerhaus.

För att se hur liten den egentligen är.

Jag har under veckan bakat julgodis som jag sedan slagit in i fina burkar. I dessa två ligger det Mariannetryffel och Mozartkulor.


På baksidan står recepten, om den som får burken vill laga eget.

I de andra burkarna är det skumtomtefudge.


På de burkarna hänger också recept på godsakerna.

Varning för sockerchock!

Titta vad fina!

Hoppas att mina mor-och farföräldrar blir glada över julgodiset.

Såhär fina blev de efter lite cellofanpapper runtomkring!

Sedan har dessa två böcker blivit mina!

Julklappar som jag slagit in! I år är temat brunt papper med röda sidenband runtomkring (minus några som fick vanligt snöre).

och med låtsas-lackstämplar på. Väldigt fint!

God jul!
Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0