LADY GAGA

2010-12-05 @ 23:52:17

Om inte jag blivit lurad precis, så ska jag och mina små Barcelonavänner på Lady gagas "förspelning" imorgon innan den riktiga konserten som är på tisdag. Drömmer jag? Fy. Fan. Tänk om det är sant? I så fall står jag och tittar på världens grymmaste människa vid detta klockslag imorgon. Tänk på mig då! Underbara verklighet!


Som plus i kanten ligger jag och José i sängen, mätta och glada efter en dag av konstant ätande. Julbord var det som stod på schemat. Knäcken var med, ägghalvorna, köttbullarna, brieosten, brysselkolen, glöggen, clementinerna osv osv. Filmmys nästa. 5 dagar kvar, sen drar hon och ersätts av Linnea och Cissi. Ska jag skratta eller gråta?


En dag i taget. Lady Gaga (?) härnäst! Jag älskar livet i Barcelona, Spanien. Över och ut, jag är helt slut.



Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0