Snabbis!!

2010-12-18 @ 09:23:44Det får bli en snabbis uppdatering här, har inte riktigt tid då jag snart börjar jobba. Nyss hemkommen från min lille, söte häst.
Alltså är jag också hemkommen från Barcelona och även från Stockholm. Får berätta mer om allt en annan dag, imorgon kanske.. Kan även lova, om allt går som det ska, att det även dyker upp en liten video! SPÄNNANDE! Det händer inte så ofta här på vår blogg.
Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.
Snart jul och jag jobbar då :D :D :D
Ikväll, förmodligen Palle. Har inte fått tag i min syster ännu, men de som vill följa med, hör av er.. Än så länge, jag och Therese, kanske Linnea ...

Nehepp, jobb var det..
Pouss haj :)
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg

2010-12-19 @ 13:55:33
URL: http://zekokocak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0