Tjugosex dagar

2010-12-06 @ 15:53:47Den här helgen var perfekt, kan man väl säga. Asgrym fest med grymma människor i fredags. Har inte en enda blid från kvällen, vilket jag ångrar som fan just nu. Men det mesta hände och vi dansade sönder Harrys och hjälpte till rejält med bartömningen. Det kändes i lördags och jag rörde mig så lite som möligt. Satt på Palma och tittade på pizzaätande vänner, sov, myste med Dea, bakade pepparkakor med mamma, åt pepparkakor, sov lite till och sov tillslut hela natten. Igår, söndag, jobbade jag lite med mina små barn, myste lite till med Dea och åt jättegod mat hos pappa. Sedan var det dags att sova igen. Idag har jag varit ledig och gjort lite allt möjligt, men ändå ingenting. Just nu lyssnar jag på Christer i P3 - det måste vara världens bästa radioprogram!

Jag 26 dagar kvar av mitt nuvarande liv i Vimmerby, innan jag drar till Oslo ett tag och jobbar och har mig. 26 dagar! För typ 26 dagar sedan fyllde jag år och det känns som att det var i förrgår! Så nu måste jag ta vara på varenda liten sekund av dessa dagar. Jag börjar med att steka korv! Hej då!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0