Arga samtal och halstabletter

2010-02-22 @ 14:51:00Hejsan!! Vi sitter här hemma, sjuka, och ringer till SJ och bråkar. Både för vår och alla andras skull. Vi kände att det var vårt ansvar. För mig gick det relativt bra att åka i fredags, men jag tycker synd om alla som varit tvungna att ge sig ut de senaste dagarna. Alla tåg är inställda, kundtjänsten är nerlagd, Centralstationen var som en packad sillbruk igår. Såg ni nyheterna?

Elias är som sagt sjuk och har smittat ner mig lite. Men det är bra för då kan han vara hemma och umgås med mig :) Vi tänkte dra till IKEA nu och leta efter en hylla. Lägenheten börjar kännas hemma men det är mycket smågrejer som man kommer på under tiden som gör det ännu bättre. Sen ska vi nog baka bullar.

Hoppas att alla har ett bra sportlov! Saknar er mina små sumsevenar. Ska bli skönt att mer än hälften av oss iallafall kommer vara samlade i storstaden i slutet på nästa vecka. Och sen är det ju Studentkryssning! Då kommer alla vara samlade igen :)

/ Ina
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0