Bänkad framför tv:n och OS

2010-02-23 @ 22:02:24De senaste kvällarna har jag suttit bänkad framför tv:n för att kolla på OS. I början av OS hade jag inte tid att kolla, men nu är jag igång. Jag tycker att det är riktigt roligt att följa det och det är extra roligt med svenska framgångar. Igårkväll tog till exempel Charlotte Kalla och Anna Haag silver i sprint. Igår morse satte jag klockan på 06.00 för att kolla på hockeyn mellan Sverige och Finland. Vinst med 3-1. Imorgonbitti blir det också att sätta klockan på 06.00 för att heja fram Tre kronor till semifinalen. Riktigt tråkigt att Sveriges favorittippade inte fått någon framgång och att tre svenska damer har blivit sjuka. Resten av lovet lär jag sitta bänkad framför tv:n! :)

Idag har jag varit i Linköping och sytt upp min balklänning efter skorna jag ska ha samt lagat en trasig dragkedja. Jag hittade massor av fint, men kunde inte köpa allt.Jag har köpt min studentklänning nu och jag är riktigt nöjd. En enkel men väldigt fin klänning blir det :) Vet precis hur jag ska se ut! =)

Nu ska heja fram Sverige till ytterligare medaljer!

/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0