En som karl jag har!

2010-02-28 @ 19:59:52

Cha Cha!! :)

Här sitter jag med mitt godis och väntar på att blåsningen ska börja.
Har varit hos min kära make i stallet istort sätt hela dagen idag, klantig och smått galen som han är hade han lyckats hoppa över en vägg, halvvägs (alltså halva kroppen var utanför och halva var innanför boxen) så där hängde han.. jag såg det inte själv utan de va räddaren i nöden linn som upptäckte det och ringde in till huset så förstärkning fick komma och såga loss min lilla Parvell.. men han hade tydligen varit helt lugn och bara traskat ut sen, som om inget hade hänt.. Jag tänker ju bara på vad som kunde ha hänt, med tanke på alla spikar och sånt!! :S Blev som tur var inga sticksår men däremot en hel del skav så jag har tvättat sår för hela slanten idag.. För andra gången har han fått en specialdesignad box.. Amadeus, vart ska detta sluta?!

Imorgon kör jag igång med min praktik och jag vet inte riktigt om jag är nervös eller inte.. Känns ingenting just nu.

och... Jag har sen snart en vecka tillbaka sommarjobb på Ica Kvantum! Härligt! :D + att Påwlinka och Felle också ska jobba där och Åse några meter bort.. hoho, känns väldigt väldigt bra måste jag säga
.... skulle bara säga det...

Nehepp,, nu ska jag och mina söta kompisar i den färgglada påsen vandra vidare..
Haj Svaj!!



Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0