En söndag

2010-02-07 @ 21:41:38Söndagen den 7 februari börjar lida mot sitt slut. För min del har den bestått av lite allt möjligt. Vaknade upp i min lilla säng, efter att ha sovit väldigt gott i säkert tolv timmar. Men lika trött var jag för det och, la mig i soffan och kollade på Glenn Killing i manegen, somnade mot slutet.. Sedan åt jag mat och sedan tränade jag livet ur mig. Bokstavligt talat faksiskt. Visste inte riktigt om jag levde eller inte efteråt. Men jag tror att jag gör det. Lite våfflor har jag så glatt mosat i mig också. Nu kan jag inte skriva mer, för nu måste jag gå ner och öppna åt min älskade Pröppen, som äntligen kommer hit. Ha det gött.


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0