.

2010-02-03 @ 12:33:07Chena!

Lite dålig uppdatering från mitt håll nu, igen..
men det har inte hänt så mycket i mitt liv sen sist, myste med mina flickor i fredags och rädd som en liten hare som jag är så räckte det med att lyssna på dem paranormala aktiviteterna och ta en tupplur mellan varven och vakna upp till konstiga skrik då och då..
Och i lördags begav sig två modiga flickor till Västervik och Palladium, dvs. jag och therese, väldigt trevligt! :) Vi sov i Adelinns lägenhet, åt mängder med rostade mackor, dansade och dansade lite till, såsom bara extra galna människor kan, vilket har resulterat i träningsvärk i nacke och hals ;/
Hur fan dansar man då?

Nu.. snart... om cirka en halvtimme ska jag iväg till mina kära frisör Anna, kan behövas en aning. Klipp och färg står på programmet.
Sedan hem, äta, pyssla om Parvell, mocka lite skit och sedan på iväg "dansuppvisning" i Hultsfred. Någonstans emellan där ska jag skriva tyska filmrecension också, men det går väl kanske..

Ha det bra!

Tänker lite på mina flickor som är ute och kör på den farliga vägen till Västervik just nu! Var försiktiga!
Ha det så bra! :)






Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0