Farväl

2010-02-19 @ 17:54:31

Nu har det skett. Efter många hejdå:n och omvägar om varandra på resecentrum ska väl alla vara påväg dit de ska eller vara hemma. Linnea sitter just nu på ett tåg (?) till Eslöv, Ina på ett tåg mot Stockholm. På Söndag åker Therese till Stockholm och nästa lördag är det min tur att fara till Göteborg, städernas stad.

Där ska jag ha praktik på SVT, och vara med när de spelar in Bingolotto med Grynet som gäst. Det kommer bli väldigt roligt att se hur det funkar. Stannar hos min kära moster till på torsdag för att sedan joina mina stockholmare till på lördag då det är studentkryssning, yes. Beachtema, pooler, tre dansgolv, 2000 studenter osv osv. Men innan dess ska man spendera sitt absolut sista sportlov hemma i Vimmerby.


Mycket bra låttips från skåne. Stor tumme upp på den.




Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0