Fashion is my second love

2010-02-02 @ 11:23:14

Det här var en av mina favoritklänningar på Elle-galan, efter Eleonore och Marcella. Malin Bayard i en jättefin klänning. Funderar på att beställa hem den, men jag vet inte? Gillar inte att beställa saker, för då blir man alltid besviken när de inte passar eller inte ser likadana ut som på bilden. Men visst är den fin?

Dessutom har jag shoppat way to much på sista tiden, men jag är inne i någon slags shoppinghysteri. Jag är en periodare, i allt, och det har jag alltid varit. Men det är jobbigt när pengarna försvinner, hehe.

 

/Felicia

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

hur mår du nu? :)

2010-02-02 @ 12:38:24
Postat av: Felicia

Bättre, fast illamåendet fortsatte hela måndagen + natten till idag och lite under dagen, fast det var värst under måndagen :) Var lite rädd där ett tag att det var kräksjukan, men om det var så var det en kräksjuka utan kräks. :D

2010-02-02 @ 21:53:49
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0