Hälsningar från Skåneland

2010-02-23 @ 11:42:55Haj. Nu börjar jag faktiskt känna mig återhämtad efter lördagens fest, som var lång, obeskrivlig och ganska berusad. I söndags sov två kusiner i stort sett hela dagen, vi räknade ut att vi var vakna sex timmar av det dygnet. Igår var Julia i skolan en stund, men då sov jag mest. Sedan åt vi, Jull pluggade och sedan gick vi till Emilia och åt och kollade på film. Jag nös en del också, tack vare de underbara katterna och uteblivna allergitabletter. Men det var väldigt mysigt ändå. Just nu sitter jag och lyssnar på P4 Kalmar, för typ första gången i mitt liv. Anledningen är att det snart kommer en intervju med Pelle i Monark X, som för övrigt släpper sin nya skiva på fredag! Grymt ska det bli och det är väldigt synd att jag missar releasefesten... Men jag ska nog ha det trevligt ändå, vi tänkte nog göra Eslöv på fredag. Innan dess ska vi träna fotboll, shoppa i Malmö, gå på bio och säkert något mer. Nu har jag nog inte så mycket mer att meddela. Jag längtar väldigt mycket tills lördag när jag får träffa min älskling, måndag tills jag får träffa Thassen och nästa lördag när jag får träffa hela Sumseven, men just nu är jag väldigt glad över att vara i Eslöv och få umgås med min Julia. So long.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: therese

Nää Lell, den behöver inte alls diskuteras ;) Du är en redig porris på den bilden! ;D

2010-02-24 @ 19:37:45
URL: http://smilelikeyoumeanitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0