Hon är en duva

2010-02-18 @ 21:25:49

Äntligen. Imorgon är det den 19 februari. Det betyder att jag åker till Eslöv och världens bästa kusin. Och där ska jag vara i åtta dagar, vilket kommer att bli underbart. Samtidigt kommer jag att sakna Sumseven och Deét fruktansvärt mycket. De flesta av Summarna kommer jag inte träffa förrän kryssningen om två veckor. Thassen ska jag ju bo med under praktiken och vi ska försöka hänga med Aina och en eventuell Linka så mycket som det går. Men innan dess, Eslöv som sagt. Åtta dagar. Under den tiden ska jag umgås med Julia, sova, festa, umgås med resten av Eslöv och bevisa att det inte är Sveriges tråkigaste stad och säkert åka in till Malmö och bränna lite pengar. Gutt ska det bli. Hoppas ni får det lika gutt. So long... suckers!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0