Hooy!

2010-02-21 @ 18:44:53Hoy hoy, skulle bara skriva att jag lever, fortfarande.
Nu är det lov som gäller, vårt nästsista! :S Ska inviga mitt lov med att dra iväg och bada någonstans i Sverige imorgon, sedan har jag inte så mycket planer, vi får la se vad veckan bjuder på.
Har precis käkat upp min brakmåltid, lax, potäter och kall sås.. grr! behövdes efter all skottning, så mycket som jag skottat i vinter kommer jag nog aldrig mer att skotta, hoppas jag!! i början kände man av det i ryggen, men jag har nog blivit härdad nu!

på tal om annat så drömde jag inatt av nån konstig anledning att Linnea skulle börja jobba på delicato och detta har resulterat i att jag tryckt i mig, eller tryckt och tryck, de slank ner så lätt, tre stycken delicatobollar idag... hm, den där beachformen 2010 kan vänta ett tag till, vilket den gjort alla andra år också..

dessutom sitter jag som vanligt nuförtiden och kikar på studentklänningar.. jag kommer aldrig kunna bestämma mig, helst av allt skulle jag vilja designa en helt egen för jag har massa idéer, men konstigt tänker inte klädtillverkare som jag?! ;O


Hej svej


Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria

jag har inte sett the shining men har hört många prata om den =)

2010-02-21 @ 19:44:56
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0