Imorgon är en konstig dag.. och i övermorgon med.

2010-02-02 @ 17:55:28

För exakt ett år sedan, imorgon, hände något speciellt som Linnea och jag kom och tänka på i eftermiddags. Eller speciellt? Nej det var det kanske inte. Hur som helst så ska tjejen tatuera sig i morgon och Ina och jag ska vara fansen. Blir nog en trevlig liten tripp! Felicia, du säger att du är en periodare, och jag tror att jag är det också. Är inne i världens konstigaste period. Drömmer konstiga saker, säger konstiga saker, gör konstiga saker och tänker konstiga saker. Men framför allt så är allt konstigt, världen. Dansen igår var helkonstig, allt gick fel och jag vet knappt inte vad det var vi gjorde, jag och Matilda. Känner mig allmänt konstig, och då menar jag konstig.




Och förresten så saknar jag min lillebror, massor.
Min lille vilding. Det är sjkuligt tomt utan dig hemma..

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag är också inne i en fruktansvärt konstig period! drömmer konstigare än någonsin, säger konstiga saker i sömnen och har konstiga känslor inom mig hela tiden. allmänt konstigt. det är konstigt...

2010-02-02 @ 17:57:42
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0