Kaos, som vanligt

2010-02-16 @ 19:46:00

Lanzarote, praktikplats, svenska tentamen, projektarbete, dans, telefonräkning på 725 kr, dans och ännu mer dans gaaah! Just nu är jag helt förvirrad. Min farfar ringde mig för en stund sedan också:

-Hej Paulina. Du var ledig vecka 8 va?
Jag kan nämnligen fixa gratis boende åt dig på Lanzarote.
Du får ta med dig tre andra om du vill.

-Du skojar?

-Nej. Om du vill så måste ni åka på måndag.

Men just i detta nu känns allt åt ... Alla åker bort den veckan plus att Johanna och jag ska lära ut dansen till projektarbetet den helgen, typ det enda jag ska göra på hela lovet, för övrigt. Desstuom har jag inget praktikplats vecka 9. Är sjukt sugen på att åka på en spontantripp just nu.. Får se hur det blir, förmodligen inte.



Inte vore väl detta helt fel?


Paulina Allmänt Permalink

Trackback
RSS 2.0