Kolla gärna kommentaren till mitt förra inlägg

2010-02-27 @ 14:55:41

Ganska roligt att man har någon som ogillar en. Inte ofta sånna vågar sticka ut, liksaså denna. Gå under påhittat namn är vanligt. Benny Blanco skulle kunna vara vem som helst, men har mina aningar om vem det kan vara. Alltid kul att den läser bloggen i alla fall. Jag står för att jag är kass på stavning, svenska är inte riktigt min starka sida och min humor haha, helt rätt där med. Jag har kul dock men förmodligen inte du. Vet bara inte vad jag  och Åse gjort personen i fråga, förmodligen inte något alls. Nu tänkte jag försöka hinna med min buss till Göteborg, städernas stad. Håpas ni får enn bra dagg. Häjdå.

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://bloggportalen.aftonbladet.se/BlogPortal/view/BlogDetails?id=15868



Där har ni honom.

2010-02-28 @ 12:58:40
Postat av: Jeanette

Det är så fegt att kritisera någon men inte ens våga stå för det. Snacka om mes!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll!

2010-02-28 @ 22:45:56
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0