Körkort 1 år!!!

2010-02-24 @ 12:34:34Idag är det exakt ett år sedan jag tog mitt körkort. Det var den värsta samt en av de bästa dagarna i mitt liv. Har aldrig varit så nervös i hela mitt liv och det var en lättnad för hjärtat att äntligen få det. Jag hade bara berättat för mamma att jag hade uppskrivning och uppkörning då. De andra sumsevenarna misstänkte det den dagen jag var borta eftersom jag sällan är sjuk och borta från skolan. Nu är det bara ett år kvar till prövotiden är slut och tills jag blir 20 år.

Trots att jag bara haft körkortet i ett år har jag hunnit med både det ena och det andra. Bild från december då jag körde i. Ett reservdäck är inget att rekommendera att köra med.



/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: The mother

Inte bra att köra med dåligt däck i halka!!!

2010-02-24 @ 19:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0