Linnea allmänt

2010-02-04 @ 17:31:51Jag pratade nyss i telefon med Lennart Persson på SVT. Ganska sjukt. Jag ska i alla fall ha praktik hos honom två dagar och sedan ska jag vara hos en annan kille på ett tidningsproduktionsställe. Det kommer nog att bli väldigt gutt. Nu fattas det bara att Linkan skaffar sig praktik och joinar oss i Stockholm. Annars har vi en liten nödplan... Allt för att vi ska få var tillsammans. Två veckor av ett splittrat sumseven är en lång tid. Nu såg jag på klockan att den är halv sex, vilket betyder att jag ska åka och träna om en kvart. Hur mycket har jag pluggat sedan jag kom hem? Noll. Men det kan jag göra ikväll, i natt eller imorgon som en liten förfest innan relaxen. Det löser sig, det gör det alltid. Och just det, min tatuering blev fruktansvärt skitsnygg och jag kan inte vara nöjdare, bild kan det nog komma upp så småningom. Smärtan behöver vi inte prata om, den är över nu. Bara det roliga kvar, resten av livet. Adios amigos!


Lennart Persson
bild från aftonbladet

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0