Motion i stor potion

2010-02-10 @ 22:47:53Hej på er alla!!

Skulle mest bara visa att jag lever. Med mig är allt finemang, allt rullar på och snart blir jag ett år äldre. Har precis varit och tränat, lite jobbigt men nu efteråt är det riktigt gutt. Känns bättre och bättre hela tiden både för mig och för laget. Kan nog bli ganska bra trots allt :)

Igår stod skidåkning i Kisa på schemat eftersom vi hade friluftsdag. Det var en mycket härlig och rolig dag och det enda jag egentligen saknade var solen. Men helt sjuk vad det tar på kroppen att åka skidor. På träningen när vi körde ankgång idag, då kändes skiåkningen i lår och vader kan jag lova. 



Gå in och lyssa och kolla på denna video. Helt grym! Det är en musikvideo till de som åker till Afganistan.

/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0