Nagativitetens dag

2010-02-22 @ 17:33:31

När Paulina till och med lyssnar på Hästpojken är något fel. Har absolut inget att göra, får snart ett ryck och tattuerar ett manligt kön i ansiktet pga av brist på spänning. Har dansat tre timmar med Matilda men det räckte tydligen inte. Har varit hemma sen i fredags, städat och städat men det händer inte ett skit. Ser fortfarande lika fördjävligt ut. Alla är borta. Resten vet jag inte vad de gör. Verkar inte som att vi som är hemma tar tag i någonting så jag skiter i det med. Får väl dö av tristess tills att jag åker på lördag. Dessutom drömmer jag bara en massa läskiga mardrömmar hela tiden så jag vågar inte sova längre. Som inatt, då var jag förföljd av en demon som vägrade lämna mig ifred. Ja, som ni märker har jag inte min bästa dag/vecka någonsin. Men det är bara att bryta ihop och komma igen. Om jag hade varit ävertyrlig nog kunde jag varit på Lanzarote i denna stund. Känns också bra att veta. Men det är tur vi har all snö, alltid skönt med 20 minusgrader. Ursäkta mitt ångestfyllda inlägg. Nu ska jag leta vidare efter positivitet i mina garderober.

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: therese

Jobbigt med mardrömmar! Själv drömde jag att jag var på bokrea, haha! :P

2010-02-25 @ 12:37:27
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0